| |  |  | 
    MeertaligGeIntegreerd: alle informatie in het platform is bruikbaar door alle ClubApps. Meegroeier: van 1 niveau tot meerdere organisatieniveaus Modulair: je online platform volledig naar eigen keuze. Eenvoud in gebruik: gebruikers tussen 12 en 80 jaar.De professionele ondersteuning: perfect en volledig ondersteund door professionals die ook telefonisch bereikbaar zijn.  
 
 Organisatiebeheer
    De persoonsfiches met de persoonlijke (en eventueel professionele informatie) De organisatieniveaus: afdeling, werk/projectgroepen en de bijhorende functies, mandaten en rechten De contactgroepen De import en export van persoonsgegevens De rapportering op persoons- en bedrijfsgegevens De etiketten met adresinformatie  
Ledenadministratie
    Beheer van het lidjaar met inloop- en uitloopperiodes Instellen en beheren van prijsformules De instelling van de lidmaatschapsformules gekoppeld aan de prijsformules De automatische opvolging van het lidmaatschap en de hernieuwing Vervaldaglijsten Standaard en vrije rapporten met gegevensexport  
Financieel beheer
    De automatische aanmaak van factuurlijnen voor lid, event, product en gift De aanmaak van betalingsuitnodigingen of facturen Beheren van herinneringsbrieven en -periodes Gestructureerde mededelingen (OGM) Import bankbestanden en automatisch afboeken Optioneel: koppeling met boekhoudpakketten (oa. Popsy, Pro:Acc, Expert/M)  
Communicatiebeheer
    Beheren van 1 of meerdere (afgeschermde) site(s), kennissystemen, communities, deel - en projectwebsite(s) standaard gekoppeld met oa. Facebook Beheren van sjablonen, sitemap en thematische informatie-items: opgemaakte info, fotogallerijen, vacatures, enz. Ingebouwde formulieren en overzichten voor ‘inschrijven op nieuwsbrief’, ‘lid worden’, ‘online inschrijven’, kalenders, wie-is-wie, enz. Nieuwsbrieven en E-mail Campagnes volgens format  
Evenementenbeheer
    Kalenders volgens types met bijhorende verslagen Activiteiten van 1 of meerdere dagen, 1 of meerdere dagdelen Pracktische opvolging met benodigdheden en lijsten Online inschrijven, uitschrijven, wachtlijsten Standaard en vrije rapporten, export, overheidsrapportering Facturatie en opvolging betalingen  
Abonnementenbeheer
    Beheren van koppelingen met lidmaatschapstypes voor bestuurs- en ledenblad Bepalen aantallen en distributielijsten Beheer uitgiftekalenders Interactie met de drukker Optioneel: koppeling met SUMO van bpost  
Producten- en Giftenbeheer
    Eenvoudig stockbeheer van producten Opvolgen van bestelling tot levering Beheren van kortingen, verzendkosten en periodes van onbeschikbaarheid 1 of meerdere webwinkels Automatische facturatie of betalingsuitnodigingen Beheer donateurs Jaarlijks aanmaken van fiscale attesten  |  |  | 
 |