|
- Meertalig
- GeIntegreerd: alle informatie in het platform is bruikbaar door alle ClubApps.
- Meegroeier: van 1 niveau tot meerdere organisatieniveaus
- Modulair: je online platform volledig naar eigen keuze.
- Eenvoud in gebruik: gebruikers tussen 12 en 80 jaar.
- De professionele ondersteuning: perfect en volledig ondersteund door professionals die ook telefonisch bereikbaar zijn.
Organisatiebeheer
- De persoonsfiches met de persoonlijke (en eventueel professionele informatie)
- De organisatieniveaus: afdeling, werk/projectgroepen en de bijhorende functies, mandaten en rechten
- De contactgroepen
- De import en export van persoonsgegevens
- De rapportering op persoons- en bedrijfsgegevens
- De etiketten met adresinformatie
Ledenadministratie
- Beheer van het lidjaar met inloop- en uitloopperiodes
- Instellen en beheren van prijsformules
- De instelling van de lidmaatschapsformules gekoppeld aan de prijsformules
- De automatische opvolging van het lidmaatschap en de hernieuwing
- Vervaldaglijsten
- Standaard en vrije rapporten met gegevensexport
Financieel beheer
- De automatische aanmaak van factuurlijnen voor lid, event, product en gift
- De aanmaak van betalingsuitnodigingen of facturen
- Beheren van herinneringsbrieven en -periodes
- Gestructureerde mededelingen (OGM)
- Import bankbestanden en automatisch afboeken
- Optioneel: koppeling met boekhoudpakketten (oa. Popsy, Pro:Acc, Expert/M)
Communicatiebeheer
- Beheren van 1 of meerdere (afgeschermde) site(s), kennissystemen, communities, deel - en projectwebsite(s) standaard gekoppeld met oa. Facebook
- Beheren van sjablonen, sitemap en thematische informatie-items: opgemaakte info, fotogallerijen, vacatures, enz.
- Ingebouwde formulieren en overzichten voor ‘inschrijven op nieuwsbrief’, ‘lid worden’, ‘online inschrijven’, kalenders, wie-is-wie, enz.
- Nieuwsbrieven en E-mail Campagnes volgens format
Evenementenbeheer
- Kalenders volgens types met bijhorende verslagen
- Activiteiten van 1 of meerdere dagen, 1 of meerdere dagdelen
- Pracktische opvolging met benodigdheden en lijsten
- Online inschrijven, uitschrijven, wachtlijsten
- Standaard en vrije rapporten, export, overheidsrapportering
- Facturatie en opvolging betalingen
Abonnementenbeheer
- Beheren van koppelingen met lidmaatschapstypes voor bestuurs- en ledenblad
- Bepalen aantallen en distributielijsten
- Beheer uitgiftekalenders
- Interactie met de drukker
- Optioneel: koppeling met SUMO van bpost
Producten- en Giftenbeheer
- Eenvoudig stockbeheer van producten
- Opvolgen van bestelling tot levering
- Beheren van kortingen, verzendkosten en periodes van onbeschikbaarheid
- 1 of meerdere webwinkels
- Automatische facturatie of betalingsuitnodigingen
- Beheer donateurs
- Jaarlijks aanmaken van fiscale attesten
| |
|